۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۱۸۰۰۷
آیت الله سعیدی:

احیای "غدیر" از برکات انقلاب اسلامی است | با عمل مردم را جذب دین کنیم+ فیلم

احیای
تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) یکی از برکات انقلاب اسلامی را احیای «غدیر» و گرامیداشت آن دانست و گفت: باید با عمل خود مردم را به فرهنگ اهل بیت(ع) جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره مردمی کرامت که در تالار شهید مطهری پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بر اساس روایات، عملکرد ما باید زینت بخش فرهنگ اهل بیت(ع) باشد، گفت: ما باید با اعمال خود، افراد مختلف را نسبت به فرهنگ اهل بیت(ع) جذب کنیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خادمان سفیران کریمه و با تبریک عید سعید غدیر خم ادامه داد: یکی از برکات انقلاب اسلامی احیای «غدیر» و گرامیداشت آن است، بنابراین ما باید این ایام را به صورت ویژه پاس بداریم.

آیت الله سعیدی بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران با هدایت های داهیانه امام و رهبری و به برکت خون شهدا بعد از هزار و 400 سال نه تنها فرهنگ اهل بیت(ع) را فراموش نکردند، بلکه همه مبانی ائمه معصومین(ع) را زنده و احیا کرده و گرامی داشتند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ابراز کرد: مسأله سفیران کریمه یکی از مظاهر زینت بخشی به فرهنگ اهل بیت(ع) است و باید توجه بیشتری به آن صورت گرفته و تقویت شود.

وی کلیپ های تهیه شده از فعالیت های سفیران کریمه را مورد توجه قرار داد و ضمن تشکر از اینکه به جای موسیقی از مداحی در آن استفاده شده است، افزود: طبق نظر رهبر معظم انقلاب ترویج موسیقی با شرع مقدس و مبانی اسلام همخوانی ندارد، بنابراین باید با احیای مکتب اهل بیت(ع) مبلغ مبانی آن بزرگواران معصوم(ع) باشیم.

آیت الله سعیدی تأکید کرد: کسانی که در صدر اسلام بیعت خویش را با ولی خداوند و جانشین رسول اکرم(ص) فراموش کردند، ننگ ابدی را برای خود خریداری کردند، اما ملت سرافراز ایران نه تنها این بیعت را فراموش نکردند، بلکه برای احیای آن همه تلاش خود را به کار گرفته و می گیرند./841/پ202/ق

تعداد بازدید : 7

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
خدمت به مردم ظهور منجی عالم بشریت را تسریع و شیطان را منزوی می کند و مسیر بیدار کردن ضمیر الهی انسانها از باب حضرت زهرا (س) و شجره ی طیبه ی حضرت زهرا می گذرد
"جبرییل منصوره خواند فی السما، در الارض نامد فاطمه / منجی عالم شود مهدی بنام فاطمه"
0
0